Deze pagina is verlopen.

Intentie tot grondverkoop grenzend aan Bodegraafsestraatweg 95

Gemeente Gouda heeft het voornemen om een perceel grond te verkopen, kadastraal bekend gemeente Gouda, sectie M, nummer 163. Naar het oordeel van de gemeente is er voor dit perceel 1 serieuze gegadigde, namelijk de aangrenzende bewoner van Bodegraafsestraatweg 95.

Doel grondverkoop

De gemeente treft voorbereidingen voor de ophoging en herinrichting van de Bodegraafsestraatweg ter hoogte van nummer 57 tot en met 167. De werkzaamheden staan gepland voor 2024. Aan de voorzijde van de woningen, tussen de voortuinen en het trottoir, ligt een strook gemeentegrond. Enkele bewoners hebben een gedeelte van deze strook grenzend aan hun perceel aangekocht en bij hun tuin betrokken. Anderen huren een gedeelte van de gemeente. In dit geval zijn er geen afspraken over de grond en heeft de gemeente de aangrenzende bewoners de mogelijkheid geboden om het perceel te kopen. De bewoners hebben aangegeven dit perceel grond te willen verwerven.

1 serieuze gegadigde

De gegadigde is de aangrenzende bewoner van Bodegraafsestraatweg 95.

Termijn reactie

Partijen die eveneens dit perceel willen verwerven kunnen tot uiterlijk 3 mei 2024 schriftelijk reageren op het voornemen. Uw reactie kunt u sturen naar Gemeente Gouda, afdeling Cultuur, vastgoed en ontwikkeling t.a.v. Annemieke van Rijswijk, telefoonnummer 14 0182, of per e-mail: annemieke.vanrijswijk@gouda.nl.