Huisregels Huis van de Stad

Om het verblijf in het Huis van de Stad voor bezoekers en medewerkers zo aangenaam en veilig mogelijk te houden, gelden er een aantal huisregels.

De huisregels zijn te vinden op de speciale poster, hieronder te downloaden.

Ieder incident wordt gemeld en geregistreerd. Als u zich niet aan de huisregels houdt, kunnen wij u een maatregel of sanctie opleggen. Zo nodig schakelen wij de politie in en doen wij aangifte.

Tijdelijke extra huisregels

Naast de reguliere huisregels zijn er in verband met het coronavirus extra regels in het Huis van de Stad:

  • Heeft u klachten? En/of heeft u een huisgenoot met koorts/ benauwdheidsklachten? Blijf dan thuis. Meld dit aan (contactpersoon) via (telefoonnummer) en maak een nieuwe afspraak;
  • Wij werken uitsluitend op afspraak/uitnodiging;
  • Draag een mondkapje tijdens uw bezoek aan het Huis van de Stad;
  • Houd 1,5 meter afstand tussen u en de andere bezoekers voor en in het Huis van de Stad;
  • Kom alleen naar uw afspraak, tenzij dit bij het plannen van de afspraak anders is afgesproken;
  • Kom maximaal 5 minuten voor het tijdstip van de afspraak;
  • Meld u bij binnenkomst in het Huis van de Stad bij de gastvrouw;
  • Bij binnenkomst in het Huis van de Stad desinfecteert u uw handen;
  • Schud geen handen;
  • Volg de aanwijzingen van onze medewerkers;
  • Bij een betaling verzoeken wij dit contactloos met pin of mobiele telefoon te doen.

Door u aan bovenstaande regels te houden, draagt u bij aan de veiligheid van uzelf, andere bezoekers en de medewerkers in het Huis van de Stad.